Advies of hulp? 088 20 23 210
menu

Veel gestelde vragen

0 resultaten gevonden
Kan ik als consument ook bestellen?
Nee, op dit moment u kunt alleen bestellen als u een KVK-nummer en BTW nummer heeft.
Hoe kan ik bestellen als zakelijk gebruiker?
U kunt als zakelijke gebruiker alleen bestellen wanneer u beschikt over een inlognaam en wachtwoord. Hiervoor dient u zich eenmalig te registreren als nieuwe klant. U kunt dat HIER doen. Uw registratie wordt vervolgens door ons verwerkt en de inloggegevens worden dan z.s.m. naar u toegestuurd en kunt u beginnen met bestellen. Heeft u nog geen debiteurnummer van Beko Verpakkingen, dan zullen wij uw registratie in behandeling nemen en contact met u opnemen.

Advies of hulp nodig?

Neem dan contact op met een van onze medewerkers op het telefoonnummer 088 20 23 210. Zij helpen u graag verder. 
Hoe betaal ik een bestelling?
Beko-leden en klanten zijn in het bezit van een debiteurnummer van Beko Verpakkingen en betalen dus per factuur achteraf.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u HIER een nieuw wachtwoord instellen. U ontvangt dan binnen enkele minuten een e-mailbericht waarmee u een nieuw wachtwoord kunt opgeven. Wij kunnen uw wachtwoord niet inzien, omdat deze volledig onleesbaar is gemaakt. Bent u uw wachtwoord vergeten, dan dient u een nieuw wachtwoord aan te vragen.
Heb ik recht op korting?
Beko Verpakkingen kent onderstaande kortingen:

Actiekorting

Korting op een artikel dat gedurende de actieperiode lager geprijsd is. Elke webshopgebruiker ontvangt deze korting.

Webshopkorting
0,5% webshopkorting over het orderbedrag. Zakelijke klanten met een debiteurnummer van Beko Verpakkingen ontvangen deze webshopkorting.

Kortingen worden, nadat u ingelogd bent, automatisch in de winkelmand verrekend.
Hoe vind ik het snelst een artikel?
U kunt producten op twee manieren opzoeken.

Via de zoekfunctie
Klik bovenin op de witte balk bij het vergrootglas. Type de eerste letters van de artikelbenaming in en de zoekfunctie geeft reeds enkele mogelijkheden. Hoe meer letters u typt, hoe specifieker het zoekresultaat wordt. Ook kunt u zoeken op volledige artikelbenaming, artikelnummer of kunt u kijken in uw bestelhistorie 

Via de navigatiestructuur

Ook kunt u het gewenste artikel vinden via de horizontale navigatiebalk. Klik op de gewenste hoofdgroep, vervolgens ziet u een uitklapmenu met artikelgroepen. Nadat u op de gewenste artikelgroep geklikt hebt ziet u de artikelen die tot deze artikelgroep behoren.
Hoe retourneer ik een artikel?
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat u een artikel wilt retourneren. Dat kan!

Wel willen we u verzoeken de retourzending, voordat u deze retourneert, aan te melden bij onze binnendienst op telefoonnummer 088 2023210 of per e-mail retour@beko-verpakkingen.nl. Vermeld de reden van de retourzending en uw klant- en bestelgegevens. Na aanmelding sturen wij u per mail een RMA formulier toe. Wij verwachten dat u de bestelling onbeschadigd, ongebruikt en compleet in de originele verpakking, indien mogelijk, aan ons retourneert. U kunt binnen 14 dagen retourneren.

Uitzonderingen
U begrijpt vast ook dat producten die u speciaal heeft laten maken, niet kunt retourneren. Indien mogelijk en/of wenselijk zorgen wij voor vervanging en denken wij mee in andersoortige oplossingen (als u dat wenst). Tevens kijken we of dit binnen de garantie valt. Hiervan houden we u natuurlijk op de hoogte.

Retourneren via Pendel
Plak het RMA- formulier op het retour artikel en overhandig dit aan de chauffeur. Zonder RMA-formulier kan de chauffeur het pakket niet aannemen.

Kosten retourzending
Indien u uw complete bestelling terugstuurt ontvangt u het volledige aankoopbedrag terug. Stuurt u een gedeelte van de bestelling terug, dan ontvangt u alleen het aankoopbedrag van deze specifieke artikelen retour. De kosten voor het retourneren van uw bestelling zijn voor eigen rekening.
Wat zijn de verzendkosten?
Uw bestelling wordt met grote zorg uitgevoerd. Het overgrote deel van het assortiment is direct uit voorraad leverbaar.

 - Voor bestellingen onder € 340,- (excl. BTW) met bezorgadres in Nederland, wordt een bijdrage van € 12,50 (excl. BTW) in rekening gebracht en voor bezorgadressen in België wordt een bijdrage van € 35,- (excl. BTW) aan verzendkosten in rekening gebracht.

 - Voor bestellingen boven € 340,- (excl. BTW), met bezorgadres in Nederland en België, worden geen verzendkosten in rekening gebracht.
Hoe kan ik mijn coupon verzilveren
Uw couponcode kunt u bij elke online-bestelling in onze webshop verzilveren. Dit gaat eenvoudig door in in de winkelwagen bij "Voer een couponcode in" uw code in te vullen en vervolgens op de button "Bestelling afronden" te klikken. Het kortingsbedrag of het -percentage wordt dan automatisch verrekend. Let wel, het kan zijn dat er aan een coupon een einddatum gekoppeld is. De coupon dient dan voor deze einddatum verzilverd te zijn. Hier worden geen uitzonderingen op gemaakt.
Wat kan ik met mijn account doen?
Allereerst heeft u een account nodig om te kunnen bestellen in de webshop van Beko Verpakkingen. Zodra u bent ingelogd komt u in 'Mijn Beko', dit is uw persoonlijke omgeving waarbinnen u uw bestelgeschiedenis kunt inzien en uw adresboek kunt beheren.
Mijn product is beschadigd/defect aangekomen
Als u een artikel heeft ontvangen dat defect, beschadigd of niet compleet is, kunt u ervoor kiezen om het artikel te retourneren of te vervangen. Neem daarvoor contact op met onze binnendienst en zij zullen u een passende oplossing bieden. Het telefoonnummer is 088-2023210.
Ik heb producten ontvangen die ik niet besteld heb
Als u een artikel heeft ontvangen welke u niet besteld heeft, kunt u ervoor kiezen om het artikel te retourneren of te vervangen. Neem daarvoor contact op met onze binnendienst en zij zullen een passende oplossing bieden. Het telefoonnummer is 088-2023210.
Mijn vraag staat hier niet tussen, wat nu?
Wanneer u een vraag heeft die hier niet tussen staat kunt u altijd telefonisch contact opnemen met onze afdeling verkoop binnendienst. Zij zijn bereikbaar onder telefoonnummer 088-2023210.

Natuurlijk zijn wij ook per mail bereikbaar. Gaat uw vraag over de webshop, mail dan naar webshop@beko-verpakkingen.nl Alle overige vragen kunt u sturen aan info@beko-verpakkingen.nl Wij streven ernaar uw mail binnen 2 werkdagen te beantwoorden.
Wat zijn de actievoorwaarden?
Tijdens de Digitale Najaarsdagen gelden de volgende twee acties:

Zijvensterdozen Marmer (DZD232311 & DZD212109) nu met 5% korting
Voorwaarden:
  • Deze actie geldt alleen van 21 september t/m 4 oktober 2020
  • Er is geen minimale afname. Al vanaf 1 doos marmeren zijvensterdozen krijgt u 5% korting gedurende de actieperiode. 


    Bij aankoop van 3 dozen chocoladeletterdozen (GK-dozen) krijgt u 5 kleuren inleg kartons er gratis bij!
  • Voorwaarden:
    Deze actie geldt alleen van 21 september t/m 4 oktober 2020
  • De minimale afname van 3 dozen GK-doosjes geldt voor alle formaten en kleuren. 
  • Mixen tussen kleuren en afmetingen is dus toegestaan.
  • U ontvangt de 5 kleuren inleg kartons in het formaat waar de meeste doosjes van afgenomen zijn. 
  • Bij interesse, mailen naar info@beko-verpakkingen.nl
  • Artikelnummers GK inleggers: GKI01CCB, GKI01FUC, GKI01GLG, GKI01KAR, GKI01TUR, GKI07CCB, GKI07FUC, GKI07GLG, GKI07KAR, GKI07TUR
Op onze service kunt u altijd rekenen!