Advies of hulp? 088 20 23 210
menu

Klachten en Retouren

Retour sturen
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat u een artikel wilt retourneren. Dat kan!
Wel willen we u verzoeken de retourzending, voordat u deze retourneert, aan te melden via het retourformulier.
Vermeld alle gegevens zorgvuldig, anders kunnen wij uw retour niet in behandeling nemen. Na aanmelding sturen wij u binnen 2 werkdagen per mail de retourbevestiging toe. 

Artikelen kunnen retour mits de verpakkingen onbeschadigd en ongebruikt zijn. Indien na het ontvangen van de retour in ons magazijn blijkt dat het alsnog onverkoopbaar blijkt, zullen wij dit niet crediteren en moeten wij helaas het artikel vernietigen. Om aan de voedselveiligheidsstandaard (BRC) te blijven voldoen kunnen wij deze artikelen niet meer verkopen.

Retourtermijn
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen nadat u of iemand voor u (niet de vervoerder) het product fysiek ontvangt.

Kosten retourzending
Indien u uw complete bestelling terugstuurt ontvangt u het volledige aankoopbedrag terug. Stuurt u een gedeelte van de bestelling terug, dan ontvangt u alleen het aankoopbedrag van deze specifieke artikelen retour. De kosten voor het retourneren van uw bestelling zijn in enkele gevallen voor eigen rekening (zie retourformulier). Deze kosten bedragen €10,- (Excl. BTW).

Terugbetaling
Wij betalen het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug. Dit doen we maximaal binnen 14 dagen nadat we het product retour ontvangen hebben.

Uitzonderingen
U begrijpt vast ook dat producten die u speciaal heeft laten maken, niet kunt retourneren. Indien mogelijk en/of wenselijk zorgen wij voor vervanging en denken wij mee in andersoortige oplossingen (als u dat wenst). Tevens kijken we of dit binnen de garantie valt. Hiervan houden we u natuurlijk op de hoogte.

Artikelen welke alleen tijdens bepaalde seizoenen worden verkocht kunt u niet retourneren. Hieronder vallen artikelen met betrekking tot de volgende feestdagen: Valentijnsdag, Pasen, Koningsdag, Moederdag, Vaderdag, Halloween, Sinterklaas, Kerst en Oud & Nieuw.

Retourneren
Plak de retourbevestiging op het retour artikel. Is de doos geopend geweest? Plak deze dan weer netjes dicht, zoals u deze ook had ontvangen. U vindt de afhaaldatum op de retourbevestiging. Zonder retourbevestiging kan de chauffeur het pakket niet aannemen. Zie ook het stappenplan hieronder weergegeven. 

Retourneren via Pendel
Plak de retourbevestiging op het retour artikel. Is de doos geopend geweest? Plak deze dan weer netjes dicht, zoals u deze ook had ontvangen.  Overhandig dit aan de chauffeur van Beko Groothandel. Zonder retourbevestiging  kan de chauffeur het pakket niet aannemen. Zie ook het stappenplan hieronder weergegeven. 

U heeft een klacht
De medewerkers van Beko Verpakkingen doen er alles aan om de producten die u bij ons hebt besteld netjes en op tijd bij u te leveren. Helaas kan het gebeuren dat er iets niet helemaal naar wens is. Neem dan contact op met onze verkoopmedewerkers zodat er samen naar een oplossing kan worden gezocht. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur via telefoonnummer 088 - 20 23 210. U kunt ook mailen naar klachten@beko-verpakkingen.nl 

Op onze service kunt u altijd rekenen!